При сключване на договор за управление на имот с нас, Вие разполагате с времето си докато ние се грижим за всичко останало.
Ние предлагаме като възможност и пакет от предварителни услуги, предшестващи дейността по същинското управление на имота, а именно:
- Координиране на дейности, свързани с проекти за вътрешно преустройство, интериорен дизайн и обзавеждане
- Регистриране на имота в Данъчната служба
- Откриване на партиди за ток, вода и централно отопление, без които е невъзможно ползването на имота
- Изграждане на Сигнално охрaнителна техника в имота и сключване на договор за охрана
- Застраховане на имота
Сключването на договор за управление на недвижим имот, регламентира нашите задължения и гарантира правата Ви свързани с поверения ни имот.
Ние Ви предлагаме:
- Ефективна консултантска и посредническа услуга за отдаване под наем на имота
- Юридическо обезпечаване на сделката
- Осигуряването на подходящи наематели
- Съхраняване на предоставения депозит по договора за наем
- Съхранение и превеждане на суми по месечния наем
- Контролиране на изпълнението на всички клаузи по договора, в това число заплащане в срок на месечния наем и консумативите
- Регулярна проверка за състоянието на имота
- Организиране и извършване на необходимите ремонти и поправки в наетия имот, които са задължение на наемодателя
- Представляване на собственика на имота пред Общото събрание на Етажната собственост
- Осъществяване и поддържане на необходимите връзки с доставчици на стоки и услуги (охрана, интернет, застраховка, почистване и др.)
- Отчет за дейността по управление на имота
Условията за ползване на услугата “Управление на имот”
- Заплащане на месечната такса за управление, определена като процент от размера на месечния наем от 10%
- За имоти с месечен наем над 500 евро може да бъде договаряна отстъпка от месечната такса за управление
- За повече от един имот таксата за управление подлежи на договаряне
- Договорът за управление се сключва за срок не по-малко от една година.
НА НАС ГО ПОВЕРЕТЕ И ВЪОБЩЕ НЕ ГО МИСЛЕТЕ